Stránky

19. 1. 2013

GIVEAWAY


Vyše ako 1000 zobrazení stránky!!!!!!!!

Ďakujem!!


UPDATE
Víťazom je 7.komentár a ten patrí Veronike Šárovej -zarovka20@gmail.com
GRATULUJEM!!!!
....ak si nevyhrala nevadí, ked príde ten správny čas mám pre vás prichystaný ďalší:)


Tu je odmena za vašu podporu.
Stačí ak dáte like na TÚTO FB stránku a necháte komentár pod týmto príspevkom, kde uvediete aj váš mail. Nechám bežať súťaž týždeň a potom náhodne vylosujem jednu z vás, ktorá získa túto paletku.


Kúpila som ju ešte v Anglicku, ale ani raz som ju nepoužila, pretože mám veľa iných, ktoré majú v sebe tieto zemité farby. Hnedé odtiene sú moje najobľúbenejšie. Táto paletka obsahuje očné tiene, ktoré majú veľmi dobrý pigment, bronzer na líčka, linku na oči a aj maskaru. Bola lacnejšia a preto tomu odpovedá aj plastový obal, ale môžem povedať, že očné tiene a bronzer sú super. Každopádne, by som ju rada posunula vám:)

Malá inšpirácia:

Ak chcete vyhrať túto paletku musíte splniť obidve podmienky.
Veľa šťastia!!

Vaša N.


8 komentárov:

  1. jeej, to by sa zišlo :D

    mary.belakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný1/20/2013

    :) jen tak dál
    Kacenka275@seznam.cz
    Kačka od Dominika:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. gratulujem k tisícke :)
    lajkla som pod menom Kika Konkoľová :)
    a sledujem ako Kristín, tuším :) :)
    kristina.konkolova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Anonymný1/22/2013

    gratulujem k tisícke :) veľa úspechov v blogovaní :)
    pinkhell258@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anonymný1/24/2013

    jsem zvědavá na pigmentaci a gratuluju k návštěvnosti :)
    prochazkova.ivana@seznam.cz, fandím stejnojmenně

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Woow, tak ta je nádherná♥
    Fb stránku jsem lajkla pod jménem Veronika Šárová :)
    Jinak gratuluji k tak velké návštěvnosti! :)
    zarovka20@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Anonymný1/30/2013

    To chci to chci.... Cihakovakarolina@seznam.cz....

    OdpovedaťOdstrániť