Stránky

1. 5. 2013

Le Market


Minulú sobotu sa konal v designovom hoteli fusion moderný trh LeMarket. Lucka, jedna z mojich spriaznených duší, bola spoluorganizátorkou. Som veľmi rada, že som sa stihla vrátiť do Prahy, pretože to bola jedna z najlepších predajných akcií, ktoré som zažila. Kto nebol môže ľutovať!!
Tento mesiac som absolvovala dva fashion markety (fashion market holešovice). Určite sledujte blog, pretože o "módny" zážitok (šok) z tejto akcie by som sa s vami tiež rada podelila.

??KDE??
Dievčatám sa podarilo nájsť miesto, ktoré sa neskutočne hodilo pre tento typ akcie. Moderný 360° Lounge and Bar s veľkým kruhovým barom v strede. Už len vďaka správnemu výberu priestoru tam ľudia zostali dlhšie, dali si drink a spolu s Dj Tedom Otisom z Holywoodu vytvorili príjemnú atmosféru.


??PREČO??
Prečo "Le" Market? Lucka+Elena = LE :)
Bolo fajn, že sa dievčatám podarilo prilákať predajcov so zvučnými menami. Ich cieľom bolo podporiť českých výrobcov a zároveň zvýšiť povedomie verejnosti. Myslím, že sa im to podarilo.
Som veľmi rada, že som tam nevidela žiadne odznaky, umelohmotné prívesky v tvare ženských a mužských pohlavných orgánov a iné nezmysli. Dievčatá si predajcov vyberali samy a kvalita bola vidieť hneď na prvý pohľad.


??KTO??
Teraz už bližšie k predajcom. Mohli ste tam nájsť oblečenie, bytové doplnky, šperky ale aj sladké maškrty. Ja by som vám chcela ukázať tých, ktorý zaujali najviac mňa.

Hneď pri vchode sa nachádzal stánok Paragraph, ktorý ponúkal skicáky, notesy a albumy. Ich stránku určite navštívte TU.




Prvá mňamka, ktorá na mňa zaútočila bola u stánku TerraCake. Mladá, sympatická a hlavne veľmi šikovná Terezka ponúkala krásne zdobené cookies. Človek si pri pohľade na jej stôl nevedel vybrať.
Určite navštívte jej FB stránku TU. Ak nemáte nápad na darček, ale prekvapenie pre svoju milovanú polovičku, jej dobroty na objednávku sú správna voľba.

Nápadité porcelánové doplnky do ineteriéru ponúkala značka nemec.design. Vytvára malé série a preto je každý výrobok originálny a jedinečný. Môžete si ich kúpiť napríklad TU.

Keby som chlap, chcem byť oblečená v Jozefovi Slobodovi:) A to doslova! Jeho výhradne pánske kolekcie sú výnimočné svojím kvalitným materiálom, neokázalými strihmi a jedinečnosťou. Každá kolekcia je ručne vyrábaná a býva produkovaná len v obmedzených sériách.
Určite navštívte jeho oficiálnu stránku TU a pozrite si jeho novú kolekciu SPRING/SUMMER 2013.


Najkrajšie náhrdelníky a náramky!! Bohužiaľ som prišla už neskoro a všetky náramky sa vypredali. Práca Adély sa mi neskutočne páči. Jej nová kolekcia ALUlove v mojich očiach zosobňuje ženskú jemnosť a prichádzajúcu jar. Nájdete ju TU.


Najpopulárnejším stánkom sa určite stal CHOCOMAZE. Asi každý okrem mňa si jednu čokinku ulovil. Majú veľmi široký výber a TU sa môžete presvedčiť, že neklamem. Je to skvelý nápad na darček.


Chcete mať krásny domov? Jedine so značkou Krásny Domov:) Keby bolo keby, kúpila by som pre maminu všetko čo tam mali.


Nečakane som na LeMarkete stretla aj spolužiačku, ktorá tam prezentovala ich značku AVs Fashion. Ich FB a oficiálnu stránku nájdete TU a TU.


U Jany Minaříkovej ma zaujali najviac jej nohavice a sukne, bohužiaľ sa mi ich nepodarilo odfotiť. V jej kútiku bola strašná tma:/ Ani na jej e-shope som ich nevidela, ale vy sa určite pozrite SEM, na jej oficiálnu stránku.

Sedieť na kartónovej krabici nemusí byť vždy nuda. Neponúkajú len bobky na sedenie, ale i stoly, poličky a iné. Viac na ich FB stránke TU a na ich oficiálnej stránke TU.


U stánku Frappante ma najviac zaujali ich podušky. Brože celkovo moc nemusím, takže ani tie ich ma nejak neuchvátili. No keď som navštívila ich oficiálnu stránku TU, pozitívne ma prekvapili. Okrem podušiek tam majú aj originálne a nápadité plagáty. Určite by som si niečo vybrala. Odporúčam aj ich blog TU, ktorý je plný inšpirácie.

Počas akcie ste mohli vidieť vystúpenie tanečnej skupiny AWA, ukážku bikram yogy a poledance.


Nechcem sa opakovať, ale kto nebol môže ľutovať. Už teraz sa teším na ďalší LeMarket, ktorý dúfam bude už čoskoro.
Určite vás budem informovať na mojej FB stránke TU a hneď ako budem mať informácie z prvej ruky, dám vedieť o nastávajúcom osude LeMarketu:)


Celý zoznam predajcov:
Jozef Sloboda, Jana Minaříková, Lull homewear, NEMEC design, Lepeeto, Paragraph, Mumray, Playbag, Dade design, Chocomaze, KP salon, Oops, Mona Rosa, oi-io, Adéla Pečlová, Wings of Madness, Kartoons, Frappante, AVs Fashion, Siluet, Mixit, Krásný domov, Terra Cake, Akari, Rado Spanny, Klarabara a MONA.

Všetky fotky z akcie budem postupne počas dňa pridávať na moje FB stránku TU!!!

A kedže je celý príspevok o projekte LeMarket dajte like na ich FB TU a sledujte novinky.

Pekný deň všetkým
N

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára